Меню KDT
МЕНЮ

logo.png?_=1660928427

Коммуналдық мемлекеттік мекеме                                                    
"№14 орта мектеп Ю. А. Гагарина" 
  • kz
  • ru
  • Название страницы

    Оқушыларға арналған Қауіпсіз қозғалыс схемасы


    Аяздың алдын алу


    Жасөспірімнің ата-аналарына ұсыныстар

     

    1. Қызығушылық пен көмек. Ата-ана қолдауы балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынасты тудырады және жасөспірімдердің өзін-өзі жоғары бағалауына алып келеді, оқуда және адамгершілік дамуда жетістіктерге ықпал етеді. Ата-ананың жеткіліксіз қолдауы, керісінше, баланың өзін-өзі бағалауы, нашар оқу, импульсивті әрекеттер, әлсіз әлеуметтік бейімделу, тұрақсыз және қоғамға қарсы мінез-құлыққа әкелуі мүмкін.


    2. Ата-аналардың тыңдау, түсіну және жанашырлық қабілеті. Ата-аналардың эмпатияға (эмпатияға) қабілетсіздігі, эмоционалды сезімталдықтың болмауы және баланың ойлары мен сезімдерін түсіну балада немқұрайдылықтың дамуына әкелуі мүмкін. Жасөспірімді құрметтеу, ата-аналармен қарым-қатынас отбасында үйлесімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.


    3. Ата-аналардың сүйіспеншілігі және отбасылық қарым-қатынастардағы жағымды эмоциялар жақындықпен, сүйіспеншілікпен, сүйіспеншілікпен, сезімталдықпен байланысты; отбасы мүшелері өзара қызығушылық пен жауапкершілікті көрсетеді. Егер отбасында теріс эмоциялар басым болса, онда суықтылық, дұшпандық, бас тарту байқалады, бұл баланың махаббатқа деген қажеттілігінің (ересектерде) басым болуына немесе оның оқшаулануының, суықтылығының қалыптасуына, жақын адамдарға, оның ішінде балаларға деген сүйіспеншілігін білдіре алмауына әкелуі мүмкін.

    4. Ата-аналардың мойындауы және мақұлдауы.
    5. Балаға сенім. Балаларға деген сенімсіздік, әдетте, ата-аналардың оларға өз қорқыныштарын, уайымдарын немесе кінәсін болжайтындығын көрсетеді. Қауіпті ата-аналар (немесе бұрын белгілі бір қиындықтарды бастан өткерген) өз балалары үшін қорқуға бейім.
    6. Балаға тәуелсіз және ересек адам ретінде қарау. Жасөспірімнің тәуелсіздікке қол жеткізуі даралау процесінде, ол өзінің жеке басын қалыптастырумен айналысады және сонымен бірге ата-аналармен жаңа байланыстар орнатады. Жасөспірім бұрынғы қарым-қатынасты, сүйіспеншілік пен сенімді сақтауға тырысып, ата-аналармен қарым-қатынасты өзгертуге тырысады. Өз даралығын көрсету үшін жасөспірімдер ата-аналардан басқа құндылықтар жүйесін басшылыққа алады, басқа мақсаттар, басқа мүдделер мен басқа көзқарастар қояды.
    7. Ата-аналар тарапынан басшылық. Ең функционалды-бұл ата-аналар өздерінің көзқарастары мен мінез-құлқында икемділік, бейімделу және төзімділік танытатын отбасылар. Жасөспірімдерді тәрбиелеуге икемді емес ата-аналар өз көзқарастарын қайта қараудан және көзқарасын өзгертуден бас тартады; олар төзімсіз, тым талапшыл, әрқашан сыни көзқараспен қарайды және балаларға жасына сәйкес келмейтін негізсіз үміт артады. Бұл жасөспірімнің өзін-өзі бағалауына теріс әсер етеді, оның жеке басының дамуын тежейді, нәтижесінде ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынаста стресстік жағдайларға әкеледі.
    8. Ата-аналардың жеке мысалы: жақсы үлгі көрсете білу; балаларға үйретілген қағидаларды ұстану. Жасөспірімдерде сәйкестендіру процесі ішінара отбасында жүретіндіктен, олардың ата-аналарын мақтан тұтатындар, әдетте, қоршаған әлемде өздерін жайлы сезінеді.
    9. Сіздің балаңыз кіммен сөйлесетініне қызығушылық танытыңыз.

    Есіңізде болсын: қиын жағдайдағы ата-аналардың негізгі көмекшілері-шыдамдылық, назар аудару және түсіну.
    Мектеп мәзірі

    Президенттің
    жолдауы

    Рухани жаңғыру

    Пайдалы сілтемелер